s-s3

צריכת המים שלי

בתאגיד מי עכו מאמינים בחשבון מים שקוף ומאפשרים לכם, התושבים, לקחת אחריות על חשבון המים שלכם, לשלוט בצריכת המים ולהבטיח שלא תשלמו אפילו טיפה יותר ממה שצריך.

כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר read your meter (שפותחה ע"י קבוצת ארד)

או להוריד את האפליקציה מחנות האפליקציות בטלפון הנייד.

המערכת מאפשרת לכל צרכן להירשם לקבלת התראות במקרים של גידול בצריכה וחשד לנזילה, יחד עם זאת אנו מודעים כי הרבה צרכנים לא מנצלים את יתרונות המערכת, ועל כן התאגיד לקח על עצמו להודיע על חשד לנזילה לכל הצרכנים!

שירות מתן הודעות לתושבים על קיומן של ההתראות הינו אחד השירותים המתקדמים שהתאגיד נותן לצרכניו, ולצורך כך אף הוקצה כח אדם ייעודי.

נציין, כי ההתראה המתקבלת לא בהכרח מעידה על קיומה של נזילה , ויתכנו מצבים של צריכה חריגה ללא נזילה. אם הצרכן סגר כל הברזים בנכס וראה כי אין נזילה ומד המים לא ממשיך לספור , אין צורך להזמין אינסטלטור .

ההתראות מתקבלות בנסיבות הבאות :

  • במד מים משויך (דירתי) ההתראה על חשד לנזילה מתקבלת כאשר יש צריכת מים רציפה במהלך 24 שעות.
  • במד מים ראשי, צריכה רציפה לא מעידה על נזילה ועל כן נקבעו שתי התראות אחרות :
    א . צריכה מעל למקסימום : כאשר הצריכה במד המים הראשי הינה לפחות 15% מעל לממוצע הצריכות של 18 הימים עם הצריכה הגבוהה ביותר במהלך השנה .
    ב . הפרשי צריכה חריגים : ההתראה מתקבלת כאשר הצריכה המשותפת לדירה גבוהה מ 5 מ"ק לתקופה והיא עולה ב – 20% לפחות לעומת שנה שעברה או כאשר הצריכה המשותפת בבניין מהווה מעל 40% מסך הצריכה במד הראשי.

עם קבלת ההתראה, התאגיד מודיע לצרכן בתוך שני ימי עסקים כדי לאפשר זיהוי מוקדם של נזילה .
זיהוי מוקדם של נזילה חוסך כסף לצרכנים וחוסך מים למשק המים.